TVÅ PROV LÄTTARE.

Två prov lättare känns det nu som om jag börjar älska livet igen. Okej, ska inte vara allt för glad än, för det finns många prov kvar att få tillbaka. Som till exempel matteprovet och engelskaproven. Men en sak är säker; det går i alla fall år rätt håll. Åt sommarlov.

Idag började jag dagen med det sista nationella provet för i år; muntligt i spanska. Det gick faktiskt helt okej, men jag ska inte sticka under stolen med att jag var nervös. Riktigt jävla nervös. Dock så känns det otroligt skönt att ha det gjort så jag slipper tänka mer på det. Nu kan jag fokusera på den sista uppgiften i spanska för i år. Egentligen har vi ingen mer spanska, men eftersom hon inte är säker på vilket betyg hon ska ge mig så tänkte jag redovisa en grej muntligt för henne till veckan.

Andra lektionen bestod av naturkunskap. Då var vi ute vid Sundstatjärn och fångade smådjur som vi sedan tittade på i mikroskåp. Usch. Det kändes som om det kröp i hela mig efter att jag hade sett dom. Äckliga! Nu kommer jag aldrig mer att bada, vilket jag i och för inte har gjort på flera år, men ändå...



Svenska B stod som sista lektion på schemat idag. Även där gjorde jag prov; ett prov om romantiken. Läraren rättade det direkt och jag fick resultatet 22/30. Helt okej. Jag är relativt nöjd. Kunde gått sämre, kunde ha gått bättre.

2011-05-18 16:42:04
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback