ÅRETS SKÄMT!

Är ungefär noll pepp på livet just nu. Okej, det lät som jag ville dö, men det vill jag nog inte. Vill nog bara vara någon smart typ som får åtminstone G på matteprovet som vi har på tisdag. Allt jag kan göra är att säga hej till ett ig. Hur bra känns det liksom? Och jag har valt Matte C som individuellt val nästa år. Hahahahahhahahahahahahah. Årets skämt ju.

På tal om individuellt val så ångrar jag något otroligt att jag inte valde spanska istället för fucking jävla Psykologi B och Hotell A. Jag ångrar det så mycket att jag tror jag ska trippa iväg till vår syo någon dag och be på mina bara knän om att få byta. Jag vet att jag kommer gråta mig igenom hela nästa läsår om jag inte gör det. Hur kul vore det liksom?
2011-05-15 14:39:49
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback