DEN ELFTE DAGEN I MAJ.

Dagens mående: Bra, men vänster sida av halsen ömmar fortfarande.
Dagens humör: Trött, fokuserad, glad, irriterad... En blandning alltså.
Dagens borde: Nervösa ihjäl mig med tanke på de nationella proven imorgon.
Dagens vill ha i allmänhet: Min pojkvän här bredvid mig i soffan.
Dagens materiella vill ha: En brun stor väska. En schyst jeansjacka.
Dagens planer: Kolla hockey. Prata med älskling. Sova.
Dagens beroende: Ingenting alls.
Dagens längtan: Ni vet redan vem jag alltid längtar efter.
Dagens klädsel: Blå leggings, svart linne, beige topp & svart tröja.
Dagens smink: Consealer, foundation, rouge, eyeliner & mascara.
Dagens frisyr: Tråkigt, som vanligt då alltså.
Dagens låt: Den här punkten kan vi ta bort, då jag inte vågar använda Spotify längre.
Dagens dummaste: De nationella proven i spanska.
Dagens bästa: Att proven gick relativt bra.
Dagens misslyckande: La mig istället för att se Tjeckien-USA, något jag ångrar. JAROMIR JAGR!
Dagens köp:
Godis.
Dagens godis: Salta kuler & bananaskids.
Dagens mat: Skolmat; fisk, potatis, sås & grönsaker. Hemmamat; kycklingspett, sallad & creme fraiche.
Dagens tidning: Ingen alls.
Dagens blogg: -
2011-05-11 20:32:35
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback