178 CENTIMETER LOUISE.

Tillbringade några timmar av eftermiddagen på Bergvik. Målet var att hitta ett par snygga skor som jag kan ha till sommarens klänningar. På min önskelista stod ett par skor som inte är i färgen svart eller vit och som gärna gör att jag mäter lite mer än mina 168 centimeter. Om jag lyckades?

JA!

Fick syn på ett par av de skorna från H&M som jag la upp på bloggen för några dagar sedan. Provade dem och bestämde mig för att trotsa min okvinnliga sida när det gäller skor (har bara skor utan klack i min skohylla, typ) så jag köpte dem. 199 kronor. Som hittat. Dock känns det sjukt ovant att ha på mig skor med en korkklack som är 10 centimeter hög. Känner mig som en otroligt ograciös elefant när jag stapplar omkring här hemma. Men men, övning ger färdighet. Kommer se grymt snygg ut i sommar i dem!


De nyinköpta skorna + en klänning som blir min i veckan = sjukt snygg sommaroutfit.
2011-05-01 22:34:31
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback