PÅ TOPPEN AV EN BERG- OCH DALBANA.

Idag har livet varit, nästintill, på topp igen. Trots att jag fortfarande är förbannad angående spanskan och diverse smågrejer, men huvudsaken är att jag nu har något att se fram emot; min resa till Västkusten nästa torsdag. Den här gången kommer jag stanna ända tills måndagen. Fem dagar i sträck kommer jag få träffa min älskade. Jag tror nog aldrig att det har hänt.

I och med att jag kommer åka på två helgdagar så är biljetterna ett tiotal kronor dyrare än vanligt, men vad fan gör det? Jag är hellre lite mindre rik än att vara utan min gos. Jag har märkt att jag har börjat prioritera annorlunda när det gäller att köpa grejer. Jag säger numera nej till någon snygg tröja som jag egentligen inte behöver, för att istället kunna lägga de pengarna på att åka till min pojkvän. Gulligt va? Ja.
2011-05-25 22:02:47
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback