NU SER JAG FRAM EMOT EN KLASSFEST.

Idag befann jag mig innanför skolans väggar i lite drygt en timme. Under den här timmen hann vi ha ett klassråd samt naturkunskap. Under det förstnämnda så bestämde vi att vi kommer ha en "klassfest" första helgen efter att vi har börjat skolan igen i augusti. Den här klassfesten kommer ske hos Mårten, som tydligen bor myspys ute på Dingelsundet. Det ligger mellan Skoghall och Karlstad, för er som inte vet. Och för er som fortfarande inte har en aning; det ligger alltså i Värmland.

Jag har tidigare varit emot klassfester, då jag inte är den typen som dricker mig redlös. Klassfester har, för mig, alltså varit en tillställning som bara går ut på att, helt enkelt, supa. Det här har gjort att jag knappt har varit på någon klassfest i hela mitt liv. Jag har inte velat komma dit och vara den enda som inte dricker.

Den här gången är det annorlunda.

Jag vet att jag inte behöver dricka om jag inte vill, för vår klass är inte sån. Det känns otroligt skönt för då slipper man känna grupptryck. Inte för att jag är någon som faller för grupptryck, men ändå. Jag ser faktiskt fram emot den här klassfesten. Ska bli roligt att bara umgås med alla utanför skolan, se hur alla är då. Fast... Först ska vi ha ett riktigt skönt sommarlov.

2011-05-19 12:34:10
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback