KVINNLIGA NAGLAR VS. KORTA BARN NAGLAR?

Något som är riktigt kvinnligt och snyggt är ju långa, vackra och välskötta naglar. Roligt för mig då att mina är tunna som ett pappersark och korta som barnnaglar. Därför har jag nu, en gång för alla, bestämt mig för att sköta mina naglar så jag slipper skämmas i fortsättningen. Okej, så illa är det inte längre, men ni förstår.

Funderar på att köpa Second Nail från Isadora eller Powerflex Nagelförstärkare från Depend för att bygga upp naglarna så att de blir mer motståndskraftiga, för nu delar de sig, går sönder och viker sig otroligt lätt. Det finns även olika tabletter som man kan äta för att få starkare naglar och starkare hår. Det lockar, måste jag säga, för mitt hår är även det tunt och tråkigt.

2011-05-23 21:36:52
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback