KVÄLLENS VILL HA - FRÅN GINA TRICOT.



Den här klänningen är bara för underbar, speciellt med tanke på urringningen och midjan på den.
Jag har dock två problem.

1. Jag har precis fått hem tre nya klänningar. Är en till klänning verkligen nödvändig?
2. Om jag bestämmer mig för att köpa denna klänning för 149 kronor; vilken färg ska jag då välja?

Hur tråkig jag än är så tror jag att jag då skulle välja svart. Det känns som om den här klänningen gör sig bäst i svart, eller kanske brun; just för att jag redan har så mycket svart i min garderob. Men den största anledningen till att jag skulle välja den här klänningen i färgen brun är för att det är så snyggt till sommarens bränna, men jag vet inte. Beslutsångest.nu. Som vanligt.
2011-05-04 22:07:07
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback