JAG VILL UTROTA ENGELSKA, ELLER ÅTMINSTONE PROV I ENGELSKA!



Jag hatar engelska.
Jag vill aldrig någonsin komma i kontakt med det språket igen.

Så var mina tankar efter dagens jävligt plågsamma nationella prov i B-kursen i engelska. Jag trodde inte jag var såhär kass på engelska, men någonstans så tänkte mina hjärnceller otroligt fel. Jag skäms. Jag skäms över det jag presterade idag, speciellt på hörförståelsen. Det gick åt raka motsatsen till himlen, alltså - ÅT HELVETET. Ska aldrig mer använda engelska. Aldrig någonsin mer.

Det "roliga" var att det första jag fick göra när jag loggade in på Facebook var att översätta två av mina statusar från svenska till engelska åt min tjeckiska kompis. Buhu.
2011-05-12 13:55:16
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback