GÅ SAM-MEDIA OCH VA HIPP.

Hej alla trogna läsare!
Vart är jag undrar ni nu. Då kan jag be att få tala om för er att jag befinner mig i den bästa skolan som finns i Karlstad Kommun, nämligen Älvkullegymnasiet. Det finns ju två sidor av den här skolan. Först har vi den lite mer tråkiga sidan som innehåller program som Natur, TIME och Teknik. Ni hör ju själva liksom, inte riktigt hippt.
.
På den andra sidan så finns de hippa programmen Media och Sam-Media. Erkänn att ni som läser detta är lite avundsjuka på mig nu som fem dagar i veckan får befinna mig i de här underbara mediasalarna. Jo jag vet, livet är tufft för somliga. Dock inte för mig.
Jag och min hippa Sam-Media polare Rebecca.
2011-05-10 09:56:15
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback