DEN TREDJE DAGEN I MAJ.

Dagens mående: Min hals mår som den har blivit överkörd av en lastbil, mitt huvud likaså. Typ.
Dagens humör: Lite hängig, men i övrigt bra.
Dagens borde: Plugga, vilket jag i och för sig har gjort en del också.
Dagens vill ha i allmänhet: Sol, värme och mig placerad på Västkusten.
Dagens materiella vill ha: Svarta jeans. En brun stor väska.
Dagens planer: Tvätta av sminket, borsta tänderna, läsa lite i svenskboken & sedan sova.
Dagens beroende: Halstabletter.
Dagens längtan: Efter fredag när klockan slår 17.15.
Dagens klädsel: Leggings, vit kjol, långt svart linne, rosa oversize topp, svart tröja & halsduk.
Dagens smink: Consealer, foundation, rouge, ögonbrynspenna & mascara.
Dagens frisyr: Hängandes rakt ner, som alltid.
Dagens låt: -
Dagens dummaste: Att det vräkte ner snö när jag tittade ut vid halv sju imorse.
Dagens bästa: Att vi hann klippa klart alla scener till vårt spel i Multimedia.
Dagens misslyckande: Pluggandet på lektionstid.
Dagens köp: Kaka & sprite.
Dagens godis: -
Dagens mat: Skolmat; mos & fiskgratäng. Hemmamat; pizza från affären.
Dagens tidning: Expressen.se.
2011-05-03 23:59:00
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback