DEN TJUGOFJÄRDE DAGEN I MAJ.

Dagens mående: Trött, trots att jag sover bättre nu än någonsin förr.
Dagens humör: Berg- och dalbana. Som alltid nuförtiden.
Dagens borde: Plugga, antar jag, men jag har redan tagit sommarlov.
Dagens vill ha i allmänhet: Ett annat liv.
Dagens materiella vill ha: En Sony Ericsson X10i eller Samsung I9100 Galaxy S II. Helst den förstnämnda.
Dagens planer: Nu; Sitta här. Senare; Göra mig i ordning. Sist; Sova.
Dagens beroende: Att måla mina läppar rosaglittriga.
Dagens längtan: Efter sommarlov.
Dagens klädsel: Leggings, blommig klänning & tröja.
Dagens smink: Consealer, foundation, rouge, eyeliner, ögonbrynspenna & mascara.
Dagens frisyr: Uppsatt & sprayat.
Dagens låt: Snälla Bli Min - Veronica Maggio
Dagens dummaste: Jag, som vanligt.
Dagens bästa: Att vi började senare, annars kan jag inte komma på något annat.
Dagens misslyckande: Troligtvis ett VG i spanska. Great.
Dagens köp: Coca Cola och en kaka.
Dagens godis: Kaka bara, inget godis.
Dagens mat: Äggröra med skinka.
Dagens tidning: Ingen alls.
2011-05-24 20:43:33
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback