DEN SEXTONDE DAGEN I MAJ.

Dagens mående: Trött och ont i huvudet.
Dagens humör: Jag kan likna det vid en berg- och dalbana.
Dagens borde: Plugga sönder! Har gjort ett gammalt nationellt prov. Det får räcka.
Dagens vill ha i allmänhet: Helg.
Dagens materiella vill ha: En sjukt gigantiskt stor godispåse med bara saltlakrits.
Dagens planer: Prata med min älskade och sedan sova.
Dagens beroende: -
Dagens längtan: Det består av nio ord - s.o.m.m.a.r.l.o.v.
Dagens klädsel: Chinos, topp & tröja. Och underkläder såklart, men det förstår ni nog.
Dagens smink: Consealer, foundation, rouge, ögonbrynspenna & mascara.
Dagens frisyr: Fixat med Dust It men ändå låg det alldeles platt mot huvudet...
Dagens låt: Lipstick - Jedward.
Dagens dummaste: Louise, alltså; jag.
Dagens bästa: Att den muntliga presentationen i svenska C gick över förväntan.
Dagens misslyckande: Att råplugga hela dagen, men jag har pluggat lite i alla fall. Duktigt!
Dagens köp: Ingenting alls.
Dagens godis: Samma svar som på punkten ovanför, men godissuget har varit sjuuuukt stort.
Dagens mat: I skolan; pasta & pastasås. Hemma; pommes & hamburgare.
Dagens tidning: Har nog inte ens öppnat en tidning idag så det får bli hockey.expressen.se.
2011-05-16 22:29:40
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback