DEN ANDRA DAGEN I MAJ.

Dagens låt: Lyssnar aldrig på musik längre. Typ.
Dagens klädsel: Leggings, lång grå topp, svart tröja & randig halsduk. Inspelningsoutfiten.
Dagens make up: Consealer, foundation, rouge, ögonbrynsskugga, vit kajal & mascara.
Dagens mat: Pasta, bacon, champinjoner och grönsaker.
Dagens dricka: Vatten. Coca Cola Zero.
Dagens godis: -
Dagens film: Gissa svaret! Ingen film alls? Ja, det var rätt.
Dagens tidning: Gissa svaret! Ingen tidning alls? Ja, det var också rätt.
Dagens vän: Alla som är med i vårt spel i multimedian.
Dagens person: Pappa som betalade min bussbiljett till & från Göteborg till helgen.
Dagens vill ha: Mina nya klänningar från H&M!
Dagens längtan: Efter den 6-8 maj.
Dagens köp: Coca Cola Zero.
Dagens bästa: Att äntligen få träffa mina solstrålar igen.
Dagens sämsta: Min hals.
Dagens internetsida: Swebus.se.
Dagens beroende: Mitt läppgrejs som jag hittade under sängen. Så som jag har saknat det!
Dagens roligaste: Inspelningen av spelet.
Dagens blogg: Jävla svår punkt detta alltså.
2011-05-03 00:12:21
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback