BARA MASSA ALLMÄNT SKOLPRAT.

Den här dagen kan dra så långt åt helvete som den bara kan. Att börja dagen med ett fyra timmar långt nationellt prov i Matte B är inte direkt någon höjdare, milt sagt. Är väl bara att insé att jag kommer få hälsa på betyget IG någon dag nu framöver, hur hårt det än svider för jag ska inte få IG. Jag och IG går inte ihop. Eller okej, GICK inte ihop...

Jag har i alla fall bestämt att jag inte vill läsa Matte C och Hotell A nästa läsår. Istället kommer jag välja kurserna Turism & Resor, Psykologi B och Spanska steg fem. Hur jävla grym är jag inte liksom? När jag har sagt till folk att jag vill ha spanska steg fem så har jag hela tiden fått samma rektion; "vaaaa, vad ambitiöst". Känner mig lite mer grym då faktiskt. Kommer lägga ner mig som ett litet djur, eller, jag hoppas att jag kommer lägga ner mig för jag vet att jag kan få bra betyg i det underbara språket.

När jag ändå är inne på spanska så kan jag ju berätta att morgondagen börjar med ytterligare ett nationellt prov. Denna gången i, ja just precis, spanska. Det muntliga nationella provet står på schemat och min grupp har fått den första tiden. Kommer vara sjukt nervös, men fan vad skönt det kommer vara när det är över!

2011-05-17 19:40:49
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback