ÄR DET VÄRT DET ELLER INTE?

Jag är trött på mitt hår. Det är tråkigt och fult. Eller okej, det är inte fult. Inte färgen i alla fall, men ändå kan jag inte motstå tanken på att fixa Nicole Richies frilla. Jag älskar själva klippningen och jag älskar färgen, om möjligt, ännu mer.

Blont hår på sommaren är ju en riktig höjdare, men är det värt alla pengarna som det kommer krävas och är det värt att slita så på håret? Jag tycker ju om min hårfärg som jag har nu, men skulle vilja ljusa upp den lite. Kanske blir det att lägga i några slingor, bara för att lighta upp det lite? Det kommer ju ändå blekas i sommar. Förhoppningsvis.

Så. Snyggt. Jag. Dör.
2011-05-18 20:55:30
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback