AMBITIÖS SAM-MEDIA ELEV.

Slutade egentligen 13.10 idag, men ambitiös som jag är så stannade jag kvar ända till klockan 17.00. Anledningen? Att vi filmade klart alla scener till vårt spel som vi gör i Multimedia, så imorgon är det bara att börja klippa. Woho! Jag är huvudpersonen i spelet och dör på alla möjliga sätt. Till exempel av att jag blir skrämd av att någon hälsar på mig eller när jag äter en farlig macka i kafeterian. Då sätter jag i halsen och segnar ner och dör. Jävligt gripande. Har sån inlevelse i allt jag gör när jag skådespelar. Tror fan jag ska satsa på Hollywood, eller Trollywood.

2011-05-02 18:26:04
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback