H&M, RUT M.FL & CUBUS.

Kom hem med tre påsar, med diverse innehåll, från Göteborg.



I påsen från H&M fanns detta...


... en rosa kjol som kostade 30 kronor på rean ...


... en puderrosa tröja som kostade 100 kr, en klänning för 75 kronor ...


...och ett rouge för 49,50 kronor.



Inne i affären Rut m.fl köpte jag...


... en svart topp för 59 kronor och en t-shirt för 49 kronor.



Från Cubus följde detta med mig hem...


... ett svart basic linne för 99 kronor plus en kortare, randig, topp för 59 kronor.


Sammanlagt hade detta kostat över 1000 kronor tidigare.
Nu betalade jag 521 kronor för allt.
Har bara tre ord att säga; jag älskar rea!

2011-07-18 19:37:43
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback