DAGENS.

Dagens låt: U remind me - Usher.
Dagens frisyr: Fönat med mousse och spray i.
Dagens make up: Consealer, foundation, mascara, ögonbrynspenna och rouge.
Dagens klädsel: Leggings, svart linne, mönstrat linne, svart tröja och svart sjal.
Dagens dricka: 7up, alternativt, citronvatten.
Dagens mat: Min äckliga hemmagjorda.
Dagens godis: Djungelvrålsklubba, eller halstabletter som jag äter som godis.
Dagens film: Ingen.
Dagens tidning: Extra; bilaga till Expressen.
Dagens vän: Danne och Rebecca.
Dagens person: Älskade gos.
Dagens vill(e) ha: Tre poäng i matchen mellan Färjestad och Brynäs.
Dagens saknad: Min normala hals.
Dagens köp: Halstabletter i skolan och en dricka innan hockeyn.
Dagens bästa: Vi slutade 13.00.
Dagens sämsta: Hockeyn.
Dagens internetsida: Alltid Facebook.
Dagens beroende: Halstabletter.
Dagens roligaste: Brynäsfansen på hockeyn.
Dagens blogg: Min blogg.
2011-01-27 22:33:06
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback