MÅNDAG - LEDIG DAG.

Idag har jag varit aktiv.
Vaknade runt halv tolv, gjorde mig i ordning och åkte sedan iväg till stan där jag skulle träffa Sara och Danne. Vi ska ha hand om idrottslektionen på torsdag så vi planerade den under en fika på Waynes. Efter det så skulle vi till Subway för att äta Chicken Teriyaki, men innan det så gick vi in på Teliabutiken för att jag skulle lämna vår internetgrej som funkade sisådär. Fick en ny i alla fall som verkar funka bra, hittills.

2011-01-17 17:00:00
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2011-01-17 | TID: 17:43:15

Åh vad vuxet! "planera under en fika på waynes". Vad liten och underlägsen jag känner mig nu!!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback