"JAG SKULLE BARA SÄGA ATT JAG ÄLSKAR DIG."

Min älskade ringde mig förut, så som han alltid brukar göra innan han ska sova om nätterna. Vi pratade ett tag om allting. Det är så skönt att jag verkligen känner att jag kan prata om precis allt med honom. Jag känner mig som mig själv när jag är med honom och det känns så jävla viktigt. Jag kan gå osminkad så att han ser det utan att jag tycker det är jobbigt. Jag kan vara okvinnlig och rapa när han är med. Hehe. Ja, jag rapar ibland. Hehe. Pinsamt.

I alla fall så pratade vi ett tag innan vi sedan sa god natt. Flera minuter senare lyser det till i min mobil. Ett sms från honom. Han skickar alltid sms efter att vi har pratat, innan han ska somna. Ikväll var smset längre än vanligt. Jag läste det med ett hjärta som bultade till lite extra, med kinder som blev lite rödare än vanligt. När jag hade läst färdigt så svarade jag det. Efter ett tag ringde min mobil. Det var han.

"Jag skulle bara säga att jag älskar dig"

JAG ÄLSKAR NÄR HAN GÖR SÅ! HERRE MIN JÄVLA GUD VILKEN UNDERBAR MAN JAG HAR! JAG ÄLSKAR HONOM! JAG SAKNAR HONOM SÅ MYCKET SÅ DET GÖR ONT I MIG VARJE SEKUND SOM VI INTE ÄR TILLSAMMANS. HAN ÄR DET BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG, UTAN TVEKAN.

2011-02-01 00:28:00
Kärleken Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback