TORSDAG ÄR MIN NYA FAVORITSKOLDAG.

Hej, eller vad man nu ska säga.
Jag har kommit fram till en sak. Att torsdagar är min favoritdag i skolan nuförtiden. Allt tack vare för att vårt schema för de sista två läsperioderna visar att vi slutar redan klockan 13.00 då. Hur underbart? Jag har till och med hunnit vara i stan, shoppa tre plagg på Gina Tricot, ätit på Burger King och sedan åkt till Skoghall. Klockan är bara fyra. Det är fan i mig bra!



Åt nya Tendergrill Chicken som till skillnad från Tendercrisp Chicken bara har en vanlig grillad kycklingfilé. Den var riktigt nice, men svår att äta. Kul när kycklingfilén åkte ur brödet liksom. Kniv och gaffel någon?
2011-01-20 16:01:08
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback