SEX DAGAR KVAR.

Funderar på att beställa bussbiljetter till Göteborg.
Börjar bli nervös för att åka med buss i fyra timmar själv. Hur underhåller man sig själv då liksom? Lyssnar på musik? Läser en bok? Tittar ut genom fönstret och betraktar den underbara naturen? Jag på en buss själv i fyra timmar. Hur ska det gå? Jag som länge hade ångest när jag skulle åka den tio minuter långa bussresan från där jag bor till skolan.

Självklart kommer det gå bra. Jag vet ju vad som väntar på mig när jag kommer fram.
Min älskade gos kommer och hämtar mig i den älskade staden Göteborg.
Om man kan vara förälskad i en stad som man aldrig har varit i, då älskar jag Göteborg.
2011-01-08 18:59:31
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback