MIN FAVORITBLOGG FÖR TILLFÄLLET.

Halvligger i soffan och läser lite bloggar. Vilket jäkla nöje egentligen, att läsa om andras liv, och tänk de som tjänar en massa pengar på det. Helt sjukt egentligen!

Min favoritblogg för tillfället är i alla fall Madeleines blogg.

Hon är från Karlstad, men bor i Oslo med sin kille och deras dotter som är en månad gammal. Jag älskar verkligen att läsa bloggar som drivs av gravida/nyblivna mammor. Haha, kalla mig galen, men så är det. Jag blir alldeles varm inom mig och jag erkänner det - det kan även hända att jag fäller en och en annan tår.

Känslig.se = jag.

Jag har alltid sagt att jag vill bli en ung mamma och det står jag fast vid. Om det inte vore för skola och taskig ekonomi så skulle jag gärna välkomna en liten till världen redan nu. Tänker dock vänta tills jag har tagit studenten och förhoppningsvis även fått jobb.

2011-01-11 20:04:42
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback