LÖRDAG.

Sitter i köket och äter dagens lunch - romanasoppa (tomatsoppa med pasta) med en liten klick creme fraiche i. Gott och lätt. Har städat lite för ikväll får jag finbesök. Gosen kommer hit och sover över. Happiii_giiirl_93. För första gången träffas vi två helger i rad. Det är fan i mig lite ballt det. Vi ska se på Hipp Hipp och skratta som idioter. Det är liksom vårt program.

Nej, nu ska jag äta upp, städa klart, duscha och fixa mig.
Allt detta ska jag göra på en och en halv timme.
Kommer jag hinna, det är den stora frågan.
2011-01-22 13:24:38
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Kitchi
DATUM: 2011-01-22 | TID: 18:59:51
URL: http://kitchi.blogg.se/

Lycka till Lollo! ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback