JAG SKA TATUERA MIG.

Yes, det är faktiskt sant, men vet dock inte när. Allt jag vet är att innan 2011 är slut så ska någon av mina kroppsdelar prydas av en tatuering. Har börjat klura på vad jag ska tatuera in och har kommit fram till att det blir en väldigt liten tatuering.

Funderar på att tatuera ett kors, hjärta eller en stjärna vid handleden. Ska tydligen göra ont att tatuera sig där, men om jag gör ett litet motiv så kanske jag överlever. Hehe. Ett annat alternativ är att tatuera in en text som går runt handleden.





Tjejen på sista bilden är Denise Arrman som bloggar här tillsammans med sin tvillingsyster Nicole. Hennes tatuering är för jävla ball! "Vilja. Tålamod. Kärlek." står det runt handleden på henne. En sån tatuering vill jag ha, fast med en annan text. Måste fundera lite på vilken text jag vill ha, sen kanske man kunde göra ett hjärta till den texten eller något?
Typ; istället för en punkt över ett "i" så kunde det vara ett hjärta?

Det skulle vara niice.
♥ Louise.
2011-01-13 00:07:44
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
Jennica
DATUM: 2011-01-13 | TID: 08:14:22
URL: http://acinnej.blogg.se/

Äsch då, det känns inte så hemskt på handleden. Gör du något litet så är det gjort på en grisblink! ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback