IMORGON HAR VI VARIT VI I TRE MÅNADER.

Imorgon är det tre månader sedan du och jag blev vi.
Jag finner inte ord som räcker till när jag ska förklara hur mycket jag tycker om dig. Jag hatar när folk använder det uttjatade uttrycket "jag har aldrig känt såhär förut, jag har aldrig varit så kär", men i det här fallet så hittar jag faktiskt inget som passar in bättre än det.

Det är tre månader sedan vi blev just vi, men det känns som om vi har varit tillsammans i en evighet. Någonstans visste jag redan den 12e februari, när vi pratade första gången, att jag skulle komma att tycka om dig på ett alldeles speciellt sätt.

Hade jag rätt?
- JA.



Jag älskar dig, Daniel.
Jag älskar att vara med dig.
Jag älskar att skratta med dig.
Jag älskar att somna med öronproppar i öronen bredvid dig.
Jag älskar att ligga och titta på dig tills du vaknar på morgonen.
Jag älskar att få god natt puss av dig.
Jag älskar att få god morgon puss av dig.
Jag älskar att jag känner att jag kan gå osminkad med dig.
Jag älskar att du har så mjuka händer.
Jag älskar att du äter Big King XXL på Burger King.
Jag älskar att du inte gillar lakrits för då får jag ha min godispåse i fred.
Jag älskar att du snusar (maaanligt).
Jag älskar att du inte kör som en idiot när jag åker med dig i bilen.
Jag älskar att du älskar mig, att jag älskar dig.

2011-01-23 22:41:13
Kärleken Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback