DAGENS.

Dagens låt: Det Var Jag - Familjen.
Dagens frisyr: Otvättat, uppsatt i tofs.
Dagens make up: Osminkad.
Dagens klädsel: Mysbyxor, linne och tröja.
Dagens dricka: Tropisk juice.
Dagens mat: Pasta med bacon och ketchup.
Dagens godis: Inget, dock lite chips.
Dagens film: Ingen.
Dagens tidning: Vecko Revyn.
Dagens vän: Sängen?
Dagens person: Alltid min underbara gos.
Dagens vill ha: Sommarlov, värme och grillkvällar.
Dagens saknad: Min underbara gos.
Dagens köp: Ingenting.
Dagens bästa: Telefonsamtalet med gos.
Dagens sämsta: Förkylningen och febern.
Dagens internetsida: Facebook.
Dagens beroende: Min varma säng.
Dagens roligaste: Ingenting.
Dagens blogg: Min blogg. Hehe.
2011-01-24 22:27:39
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback