DAG TVÅ: NIO SAKER OM MIG SJÄLV.

1. Jag är 168 centimeter lång och känner mig ganska nöjd med det. 
2. Jag var 18 år och 9 dagar när jag åkte utanför Karlstad själv för första gången.
3. Jag äter dagligen medicinen Enalapril för mitt höga blodtryck.
4. Jag går årligen på kontroll på sjukhuset för mitt njurproblem som är medfött.
5. Jag har fått en diagnos som lydde "en snäll form av epilepsi" då jag ibland känner mig "borta".
6. Jag var med i Vi i Femman med två mvg ungar, vi förlorade i länsfinalen.
7. Jag var 17 år och 292 dagar när jag för första gången blev flickvän till någon.
8. Jag har varit utomlands en gång, till Kreta när jag gick på lågstadiet.
9. Jag har ett efternamn som bara sex stycken till har.

2011-01-24 22:43:58
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback