DAG FYRA: SJU SAKER DU OFTA TÄNKER PÅ.

1. Framtiden; vad jag kommer jobba med, hur familjelivet kommer vara, osv.
2. Att jag borde börja träna; till våren sker det förhoppningsvis.
3. Vad som kommer hända sommaren 2011; bästa sommaren hittills?.
4. Vad som har hänt tidigare i livet; är en mästare på att älta saker och ting.
5. Att jag borde plugga; dock gör jag det alldels för sällan.
6. Mat och godis, hihi.
7. Fast mest av allt tänker jag på min älskade gos.

2011-01-26 20:53:38
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
julia
DATUM: 2011-01-27 | TID: 12:52:16

Hej!

Jag har läst din blogg ett tag nu och tycker den är mkt bra! du verkar vara en jätte go och snäll tjej!

är så glad att du har hittat din "gos".



Men jag har tänkt på en sak, du har ju stora drömmar om att bli smal. Därför kanske du borde äta mindre portioner och mer nyttig mat. Du måste träna regelbundet också. Du kommer aldrig att gå ner i vikt om du fortsätter äta som du gör och aldrig rör på dig! T.ex. var det ju onödig att köpa en hel tårta för att fira din kille?



Jag själv var också stor förut, men jag började äta bättre mat och inte massa skräpmat helatiden. Var också ute o gick mycket nästan varje dag. Det har verkligen gett resultat och jag känner mig mycket nöjdare med mig själv nu.

Hoppas att du också kan uppnå det! :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback