VILL VARA NÅGON ANNAN ÄN DEN JAG ÄR.

Ikväll önskar jag att jag vore en sån som går ut på helgerna. Gör sig extra fin, dricker några cider i trevligt sällskap innan vi sedan drar vidare till någon nattklubb. Den här helgen är det dessutom Svenska Rallyt i värmlandsskogarna, vilket betyder att det vimlar av folk från Finland, Norge, Italien, you name it liksom.

Det skulle vara skönt att rensa tankarna genom att göra något helt oväntat. Jag funderar alldeles för mycket, på om saker och ting jag gör är rätt eller fel. Vad är egentligen rätt och fel? Hur ska allt kännas? Blir snart galen. Stör mig på att jag blir så jävla förbannad över vissa grejer. Vet inte ens om jag har anledning till att bli det?

2011-02-12 21:44:39
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback