VILL. PIERCA. MIG. NU.

Jag vill pierca mig, men jag är för kyckling för att göra det.
Den här känslan är verkligen "måste-pierca-mig-NU-!" vilket kan liknas med en annan känsla som jag får ibland; "måste-byta-hårfärg-NU-!", då vet ni som känner mig att det är allvar. Men helt seriöst så kommer jag aldrig våga det. Speciellt inte i tungan, som jag helst vill. Det kommer göra sjukt ont, sen kommer jag säkert få någon infektion och dö också. Det är så jag tänker, men jag vill vill vill, nu nu nu.


2011-02-27 23:38:17
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Kitchi
DATUM: 2011-02-28 | TID: 13:51:06
URL: http://kitchi.blogg.se/

Bara gör det! Det gör inte så ont som man tror, lovar! En minuts stickande känsla och sen klart! ;)

Anonym
DATUM: 2011-02-28 | TID: 15:29:01

Jag har i tungan å de gör inte ont:) Ondare gör de i öronen:)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback