TILLBAKA TILL SKOLAN IMORGON.

Imorgon ska jag till skolan igen. Kan inte vara hemma mer nu för jag missar så oerhört mycket i skolan plus att jag tycker det är förbannat tråkigt att bara vara hemma hela tiden. Imorgon börjar jag vid 8.40 och slutar 13.00 så det blir nog inte allt för jobbigt, kan jag tänka mig.

Efter skolan ska jag till banken för att fixa nytt kort, kan inte ha det jag har nu eftersom jag har fyllt arton. Ska även fixa så att mitt studiebidrag hamnar direkt på kortet så jag slipper hämta ut pengarna varje gång. Smidigt värre. Ska även försöka köpa hårfärg, för den utväxten jag har nu är inte fin! Herre min je.
2011-02-02 22:51:48
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback