SÖNDAG.

Det är så fint ute att det gör ont i ögonen på mig, men jag kan inte hjälpa att jag längtar tills det blir sommar. Sommar. Inga problem, bara chill. I sommar kommer det största provet. Undrar hur vi klarar det. Klarar vi det inte då så klarar vi det aldrig.

Har nyss gått upp. Gick upp innan ett och var uppe ett litet tag innan jag sedan la mig igen. Drömde om att jag skulle vara otrogen igen, men en person som jag ser nästan fem dagar i veckan. Kommer aldrig kunna se den personen i ögonen igen. "Tur" (hehe) att inget hände i drömmen, att vi bara stod och kramades fullt påklädda.

Vad händer idag då?
Ska äta om en stund, efter det ska jag fan i mig bada. Har inte gjort det på evigheter. Har bott i den här lägenheten i sex-sju år, men har bara badat cirka fem gånger. Det är skandal! Ska bli ändring på det!

2011-02-13 16:19:09
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback