OM ATT HATA ATT VARA KVINNA.

Nu ska det här inte bli något inlägg där jag är irriterad över allt, men jag måste säga det här. Ibland hatar jag verkligen att vara kvinna. Japp. Det är sant. Jag hatar att ha bröst. Okej, det var inte det jag ville säga, men jag hatar det där som vi har en gång i månaden. Eller, hade det varit en gång i månaden hade det varit lugnt, men tack vare minipillrena så är det inte alls så.

Minipiller ska göra så jag kan ha sex utan kondom,
men nu gör dom så jag inte kan ha sex alls!!!!!!!!!!!!!

Jag får panik. Inte bara på grund av det jag nyss nämnde, utan för att jag verkligen vill att det ska funka med att käka minipiller. Jag vet dom som inte har mens alls liksom, varför kan inte det hända mig? Otur? Vad är det? Det har jag aldrig haft?

*IRONI*
2011-02-22 01:11:01
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2011-02-24 | TID: 12:34:27

kan inte du berätta lite ert sexliv? :) vore kul att höra :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback