NEJ TILL GODIS UNDER VECKORNA.

Den här veckan ska jag inte äta något godis. Okej, har redan brutit det genom att vår lärare bjöd oss på ett chokladhjärta, men det ska verkligen bli det enda som godis som jag äter fram till lördag. Jag har redan godissug, men vet att jag måste klara det här. Jag kommer klara det!

Självklart är det här inte en grej som jag bara ska köra med den här veckan, utan det jag menar är att första veckan alltid är mest jobbig. När den väl är slut tror jag det är lättare att spinna vidare på att det faktiskt inte var så jobbigt. Plus att jag kommer längta ännu mer till helgen nu. ;)

2011-02-14 14:06:42
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback