MÅNDAG.

Mina aggressioner har lagt sig och jag är nu tillbaka till den vanliga, lugna Louise.
Skönt, inte minst för folk som är runt omkring mig.

Min morgon har bestått av att hålla ett muntligt anförande inför sju okända människor. Okej. En var min lärare och de andra sex går i min klass. Jag lyckades i alla fall med ett helt okej tal. Måste börja förbereda mig bättre bara, för jag känner direkt att jag slappnar av och att allt flyter på bättre när jag verkligen kan vad jag ska säga. Jag valde ju Svenska C för att träna bort min rädsla för att prata inför folk.

Rebecca hälsar till alla mina trogna läsare.
Go hon.
2011-02-21 10:43:48
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback