& JAG ÄR VINNARE AV ÅRETS KLAGOBLOGG!

Min blogg har blivit en fucking jävla klagoblogg, men jag kan inte hjälpa det. Läs inte om ni stör er. Är i alla fall så irriterad att jag snart klättrar på väggarna. Om inte en fet förkylning var nog så har jag nu även fått mens. JÄVLAR VAD UNDERBART. FAN VAD ROLIGT. TREVLIGT. MYSIGT. GULLIGT. SÖTT. ÄCKLIGT. FÖR JÄVLIGT. Osv. Jag har ont i hela min kropp. Känner som felen avlöser varandra. Är det inte hals så är det näsa och är det inte näsa så är det hosta och är det inte hosta så är det att jag är döv och är det inte att jag är döv så är det äckligt ont i magen. Tack. Tack som fan.

2011-02-03 22:12:30
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback