FRUSTRERAD. IRRITERAD.

Det här är fan inte roligt längre.
Jag snorar, nyser, hostar och mår allmänt hängigt - FORTFARANDE.
Seriöst, har varit sjuk i tre veckor nu, vill bara bli frisk - NU.

Vill så gärna träffa min gos till helgen, för träffar jag honom inte den här helgen så kommer det dröja 2-3 veckor innan vi kan träffas igen, i och med att han ska bort. Jag vill inte att det ska gå så långt. Vill inte att det ska bli som det var i november-december, när vi inte träffades på en och en halv månad. Det var seriöst det tuffaste någonsin.

Tycker ändå att det har flytit på bra efter jul. Vi träffades på juldagen och annandagen, sen åkte jag till honom tredje helgen i januari och sen träffades vi helgen efter det också. Jag mår som bäst när jag är med honom. Blir alltid så jävla deprimerad när jag är hemma och är sjuk, vill bara ha honom här nu. Drömde inatt att jag skulle åka till honom, önskar att den drömmen var sann.
2011-02-01 14:35:27
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
jonnadanielsson
DATUM: 2011-02-01 | TID: 21:56:06
URL: http://jjonnaddanielsson.blogg.se/

Svar : Jadu , hela jag skakade och kunde inte få ur mig ett ord nästan. Skakade i en timme efter åt , magen vred sig åt alla håll och kanter. Kramen jag fick gjorde mig totalt över mega bomb lycklig.



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback