FICK TILLBAKA ETT SPANSKAPROV.



MVG+, YEES!
Okej, riktigt så var det faktiskt inte. Grejen var den att jag fick tillbaka mitt hörförståelseprov som jag gjorde i spanska för någon vecka sedan. Tittade på framsidan av provet och ser att det står VG+ och 59/70 poäng på det. Tittar upp på tavlan där betygsgränserna står och inser att jag är en poäng från MVG. Ni vet nog känslan som finns där när man är så näära, men ändå inte riktigt där.

Ser att min lärare kommer fram emot mig och säger att provet var superbra och att det var MVG ändå för att svaren var så bra. Hon går igenom provet med mig och jag inser att jag, på vissa delar, inte alls har skrivit så som det "egentligen ska vara", men hon har gett mig rätt ändå för att hon tyckte att det var så bra. Haha. Det har jag aldrig varit med om förut, för lärare brukar ju ha såna där mallar att gå efter.

Men fan vad gött det känns med ett MVG. Jag trodde seriöst inte att jag låg på den nivån längre i spanskan. Tror ni att detta var en morot för att kämpa på ännu hårdare eller? Oh yeah. Next up blir att jobba på den muntliga delen. Det vore ju för jävligt om det skulle falla på det liksom.
2011-02-23 17:00:26
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback