EN SÅN DÄR LISTA SOM INGEN ORKAR LÄSA.

1. Det första du tvättar i duschen? Tvålar in benen först, sen jobbar jag mig uppåt.
2. Gillar du kaffe? Nej, men kan inte låta bli att tycka att det är sjukt coolt och vuxet med kaffe.
3. Hur mår du just nu? Jag mår prima ballerina!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? L. Det är ett tecken!
5. Berätta om din senaste dröm: Drömde att jag var otrogen..... TVÅ drömmar i rad......
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Lätt, tacos 7 dagar i veckan vore drömmen.
7. Vad vill du ha just nu? En fet godispåse, alternativt, chips och dipp.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Nej, skulle aldrig orka det.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Isglass; slickar/suger. Vanlig glass; slickar/biter.
10. Använder du smileys? OM jag gör. Älskar smileys!
11. Har du träffat någon kändis? Ja, flera hockeysnubbar.
12. Gillar du keso? Usch. Fy. Blä. Osv.
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? En låt som jag absolut inte ville ha på huvudet. En dansbandslåt. Med Elisas. Kan det bli värre? NEJ.
14. Hur många länder har du besökt? Fyra.
15. Är dina föräldrar stränga? Tycker jag inte att dom är, snarare tvärtom.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Lätt! Det är något jag gärna skulle vilja göra.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Några smycken glittrar, det är allt.
18. Brukar du hyra film? Nej, aldrig. Brukar dock vara inne där man hyr film i Skoghall för att köpa godis.
19. Var kommer du vara på lördag? Då kommer jag vara hemma och ha en mysdag.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Jag var inte där inte, såg på tv.
22. Vad åt du till lunch? JAG HAR ÄTIT PANNKAKA!
23. Har du lockigt hår? När jag har lockat det med locktången ja.
24. När grät du senast? I helgen, i lördags.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Jarå, jag lyckas med allt jag.
26. Favoritårstid? Våren eller sommaren. Oslagbart!
27. Vem höll du senast i handen? Rebecca, igår efter svenskan. Hehe.
28. Sover du med TVn på? Nej, aldrig.
29. Tycker du att du är gammal? Inte när jag är med min kille. ;) Hehe. Förlåt. Ska sluta mobba hans ålder.
30. Är du mörkrädd? Ja. Jätte. Tror att det är andar överallt och att jag ska höra disembodied voices.
31. Gillar du ditt liv just nu? Ja, jag gör fan det, innerst inne.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Ja, men duschar 9 gånger av 10.
33. Har du bra syn? Den har varit bra, numera ser jag som en blind höna. Nästan.
34. Var är dina föräldrar just nu? Min mamma gör sig i ordning för att sova. Pappa är påväg hem från jobbet.
35. Vad har du på dig just nu? Mysisar, linne och tröja.
36. Vad var det senaste du köpte? En djungelvrålsklubba i kafeterian.
37. Hatar du mer än 3 personer? Hatar är ett hårt ord, men jag ogillar mer än 3 personer.
38. Använder du sushipinnar? Äter inte ens sushi.
40. Äger du ett vapen? Ja, min sexighet är mitt vapen. Hehe. Not.
41. Gillar du ditt hår? Tro det eller ej; I LOVE IT. Kommer bli ännu snyggare med lite ljusa slingor i.
42. Gillar du dig själv? Börjar gilla mig mer och mer känns det som.
2011-02-10 22:48:27
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback