EN SÅN DÄR LISTA, NI VET.

Vad heter du? - Louise.
I mellannamn ? - Hanna.
Vart bor du? - Karlstad.
Trivs du där? - Jag trivs som en fisk i vattnet. Typ.
Brukar du läsa horoskop? - Försöker att inte göra det.
Har du körkort? - Hehe, nej.
Äger du några converseskor? - Ett par. Rosa.
Favoritdjur? - Katt eller hund.
Vad spenderar du dina pengar på? - Kläder. Hårfärg.
Senaste konserten? - Ingen aning, men nästa blir HÅKAN FUCKING HELLSTRÖM.
Festar du mycket? - Jag är partyprinsessan number one.
Sprit, cider, vin eller öl? - Cider i så fall.
Brukar du bli för full? - Oh ja, varje helg.
Antal kuddar i sängen? - Två stycken.
Kan du baka bullar? - Det kan jag väl, men jag gör det aldrig.
Har du varit med i scouterna? - Absolut inte.
Bläck eller blyerts? - Bläck.
Mc donald & eller burger king? - Burger King för jag förknippar det med gosen.
Är du allergisk mot något? - Sniglar. Hehe.
Äger du ett busskort? - Yes I do.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön mjölk.
Vad åt du till frukost? - Yoghurt.
Hur ser du ut idag? - Helt jävla äckligt slapp.
Har du haft sex idag? - Nej.
Nästa mål i ditt liv? - Gå ner i vikt. Gå ur skolan med bra betyg. Flytta ihop med gos.
Vad såg du senast på tv? - Top Model.
Hur svarar du i mobilen? - Beror på vem som ringer, men "mmmm" är vanligt.
Vem ringde du senast? - Pappa.
Antal timmar sömn inatt? - Oj, ingen aning, men fler än på länge i alla fall.
Sov du ensam? - Ja, tyvär.
Brukar du snusa? - Aldrig.
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Köttbullar.

SENASTE PERSON SOM:
Såg dig gråta; Gosen.
Du delade en drink med; Ingen.
Du sov över hos; Gosen på hotell.
Du gick på bio med; Det hände för sisådär 100 år sedan så jag kommer ej ihåg.
Du gick på stan med; Gosen.
Skällde på dig; Mamma.
Du pussade; Gosen.
Skickade ett e-mail till dig; Ingen aning.

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Självklart, varje dag.
Bråkat med ditt husdjur? - Säkert.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Hmm, inte vad jag vet.

EXTRA STUFF:
Tar du droger? Absolut ite.
Dricker du? Varje dag. Vi pratar om vatten nu va?
Vem är din bästa vän? Jag vet inte.
Vad är du mest rädd för? Ormar.
Vilka kläder sover du i? Hotpants och linne.
Vart vill du gifta dig? Det spelar ingen roll, bara jag gifter mig med gos.
Vem hatar du verkligen? Aldrig hata, bara älska.
Har du varit kär? Är kär i en underbar man.
Kör du bil? Inte alls.
Har du ett jobb? Nej.
Gillar du att ha folk omkring dig? Ibland, ibland inte.

STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Ja, men inte nu längre.
Är du ensam nu? Nej, mammi är hemma.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Några jävla spanska låtar ....
Vill du gifta dig? OM jag vill, jag bara väntar på den där frågan. Hehe.
Vill du ha barn? Självklart, kommer bli världens mest MILFigaste mamma.

FAVORIT:
Rum i huset? Inte mitt i alla fall.
Typ av musik? Beror på vilket humör jag är på.
Månad? Sommarmånaderna.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit? Ja.
Köpt någonting? Ja, ett alldeles för mörkt rosa läppstift bland annat.
Varit sjuk? Nej.
Sjungit? Nej. Eller jo, nyss.
Sagt "jag älskar dig"? Ja, till min manvän.
Velat säga till några att du älskar dem? Har sagt det till de jag vill säga det till.
Träffat nån ny person? Nej.
Saknat någon? Saknar min älskade.
Kramat någon? Ja.
Kysst någon? Ja.

SENASTE:
Låt du hörde: Bullets - Rebecca & Fiona.
Film du såg: Vet ej.
Dryck du köpte: Coca Cola.
Sak du stal: Jag? Va fan? Inget! Eller jo, en penna på hotellet. Hehe.
Mat du åt: Pasta, bacon blandat med creme fraiche och lite grönsaker.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har aldrig ätit en?
Människa du slog: Jag är inte en sån människa.
Stora bussresan: Det var i januari, till älskade Västis!
Långa telefonsamtal: För några dagar sedan, med gos.
Dusch: Igår.
Irritation: Häromdagen.

FÖRSTA:
Bästa kompis: Emelie.
Jobb: Har inte haft ett jobb.
Inhandlade skiva: Någon Britney Spears cd. Hehe.
Begravning: Har inte varit på någon.
Piercing/tatuering: Ingen, tyvärr. Men snart så. :D
Fiende: Ingen?

2011-02-28 21:37:10
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback