GO FOR IT OR PLAY IT SAFE?

Linda Hallberg, säger det namnet er något?

Jag har följt henne i bloggvärlden sedan hon publicerade sminkinlägg under bloggnamnet "micromiss". Då var hennes hårfärg ljusblond. Mycket har hänt sedan dess; hon har hunnit med att blogga på Vecko Revyns hemsida, för att sedan flytta över bloggen till den bloggsajt hon finns på idag, nämligen Modette. Lika mycket som hon har bytt bloggsida har hon också bytt hårfärg. Från ljusblond till mörkbrun. Från mörkbrun till brunröd genom avfärgning. Och slutligen nu; till ljus kopparröd, eller vad man nu ska kalla färgen.

Det spelar ingen roll vilken hårfärg hon har, för hon är precis lika fin oavsett och hon har nu inspirerat mig till att byta hårfärg. Igen. Jag har haft funderingar på att bli blond igen, men nu lägger jag de på hyllan. Nu är det Linda Hallberg-hårfärg som gäller! Dock vet jag inte om jag ska satsa på en mer mörkare nyans, som bilderna längst ner, eller om jag ska våga mig på den ljusare varianten. En del av mig säger "go for it", medan den andra säger "play it safe". Att det ska vara så svårt att bestämma sig. Jag menar, det är ju bara hår.



Bilderna är från Lindas blogg.

2011-08-18 00:44:46
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback