HALSRING.


Halsringen är, för mig, ett riktigt must have. Jag har därför, idag, rusat in och ut i ett x antal affärer bara för att se om de hade det här underbara halssmycket i sitt smyckessortiment. Visst, det fanns några på Gina Tricot, men då var de antingen för tjocka eller så var de guldfärgade istället för i silver. Jag funderar därför på att beställa hem från internet, då det finns fler att välja på där.

Halsringarna som visas på bilderna här ovanför är från internetsidan JFR, en sida där det finns mycket smått och gott, både billigt och lite dyrare, när det gäller smycken. Jag har planer på att beställa den halsringen som är formad som ett V. Tror att det kommer bli fint till den klänningen som jag, eventuellt, ska ha på mig när min pojkväns syster gifter sig.
2011-08-16 22:30:26
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback