DEN SISTA DAGEN I APRIL.

Dagens låt: Med tanke på att den enda musik jag har hört idag har varit norsk dansbandsmusik så svarar jag såklart; ingen låt (fast kan ju säga Byns Enda Blondin, bara för att säga någon).
Dagens klädsel: Blommig klänning & en svart bolero. Körde med bara ben. Såg ut som jag hade två istappar nerstoppade i skorna. Sexigt.
Dagens make up: Consealer, foundation, rouge, ögonskugga, ögonbrynspenna, vit kajal & mascara.
Dagens mat: Grillat; flintastek, grillspett, kebabspett, korv & potatissallad + vanlig sallad.
Dagens dricka: Sprite. Inte sprit - sprite.
Dagens godis: Det som blev över från igår.
Dagens film: Fick se typ tjugo minuter av en film vid namn Red Eye, sen bytte mamma kanal.
Dagens tidning: Sportbladet på Internet.
Dagens vän: Saknar de där två. Ni vet redan vilka det är jag menar.
Dagens person: Min älskade.
Dagens vill ha: Nästa helg. Västkusten & träffa min älskade igen. Kan ju inte bli bättre!
Dagens längtan: Efter det som är "dagens vill ha".
Dagens köp: Ingenting, ingenting alls.
Dagens bästa: Grillningen, plus en annan sak vilket jag kommer skriva om i ett senare inlägg.
Dagens sämsta: Att jag inte är på Västkusten istället för här, i samma gamla Karlstad.
Dagens internetsida: Mål för mål på Sportbladets internetsida. Måste ju hålla koll på Tjeckien i hockey-vm.
Dagens beroende: Långa meningar när jag gör den här listan för att folk ska hålla sig kvar så länge som möjligt på min blogg, men å andra sidan så tror jag att det här bara får allt folk att snabbt klicka sig in på någon annan sida.
Dagens roligaste: Jag har startat en bil!!! Mer om det i ett annat inlägg.
Dagens blogg: -
2011-04-30 22:35:52
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback