TISDAG - MULTIMEDIA & HELGPLANER.

God eftermiddag på er!
Multimedia står på schemat de kommande fyra timmarna. Ursäkta ordvalet, men det är JÄVLIGT tråkigt. Jag älskar Sam-Media, men det här ämnet kunde de lika gärna ha kunnat slänga i älven här utanför fönstret. Förstår ni mitt hat mot Multimedia nu?

Bra, då går vi vidare med planerna inför helgen. Tror inte det blir något överhuvudtaget eftersom vi inte har någonstans att vara. Varför bor inte jag i en egen lägenhet? Bara undrar det liksom. Det skulle göra allt så mycket lättare... Klart att allt ska gå åt helvete liksom. Jag som till och med skulle shoppa nya kläder. Hehe. Nu får jag ju ingen bra anledning till det, till att spendera pengar. Jag som hade sett fram emot att slippa höra från mina vänner att jag är törr. Nu får jag väl vara törr i fortsättningen också. Buhu.


2011-04-05 13:11:06
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback