SÄMSTA DAGEN I VÄRLDSHISTORIEN?

Helvetes jävla skitdag. Jag tänker inte ens ursäkta mig för alla opassande (eller som nu; jävligt passande) ord som jag kommer vräka ur mig i det här inlägget, för min dag har varit katastrofal, hemsk, för jävlig, värdelös, osv. Varför? För under denna dagen har jag kommit fram till följande;

- Att jag kommer få IG på matteprovet till veckan.
- Det kommer också bli ett IG i nationella proven i engelska, åtminstone på hörförståelsedelen.
- Helgen kommer inte bli så rockig som jag och mina vänner planerade pga att vi inte har någonstans att vara.

Alltså skjut mig eller något.
Det enda positiva i mitt liv just nu är att min pojkvän kommer hit på lördag. Det är liksom det enda jag ser fram emot. Det jag tänker på tjugofyra jävla sju. Funderar på att fråga mamma om vi kan åka till Bergvik sen, för jag vill shoppa något nytt. Känner att jag behöver lite tröstshopping. Det brukar hjälpa. Not.


2011-04-07 13:35:08
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback