LÖRDAG.

Hejsan mina vänner!
Otroligt dålig uppdatering här idag, men ni är väl vana. Tror dock att ni inte bryr er så mycket heller. I alla fall så har jag varit på hockey idag. Färjestad mötte Skellefteå i den tredje finalmatchen och vann med 5-3. Det står nu 2-1 i matcher till Bollklubben och det känns jävligt nice inför kommande matcher.

Just nu befinner jag mig tillsammans med gos på en hemlig plats i Karlstad. Det är nice som fan. Har saknat honom som en tok. Imorgon åker han hem igen, men det ska inte dröja länge tills vi ses igen. Det har jag bestämt. Bra va, Daniel? :) Nu kommer jag till dig i soffan och gosar!

Hejdå, vi hörs imorgon.


2011-04-09 22:55:19
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback