IT'S TIME FOR A CHANGE.

Jag är trött på att vara samma gamla Louise.
Vill ha någon slags förändring.

Högst upp på min lista över förändringar står en ny hårfärg. Missförstå mig inte, jag tycker om den jag har just nu, felet är att jag tröttnar så fort. Jag har gått från att vara mörkblond till ljusbrun till mörkbrun till blond till brun till mörkbrun till blond till mörkblond till röd till svart till ljusbrun. Har säkert glömt någon färg, men ni förstår nog att jag aldrig blir nöjd.

Nu är jag sugen på att färga håret i den färgen jag har nu, kanske lite ljusare, för att sedan lägga i några ljusa slingor som gör att håret ser lite mer beachvänligt ut. Tänker mig den hårfärgen och en lite busig, lockig look till sommaren. Mumma!


Ge mig det håret.


2011-04-25 22:54:28
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback