KUL ATT SLUTA MITT I NATTEN.


Rebecca, hehe, roli tjej dä.

Idag när jag gick ut från skolan så var jag tvungen att titta på klockan några gånger extra för att se om den verkligen var 16.45 och inte mitt i natten. Det är inte okej att sluta när det är nattsvart ute. Hur ska man orka med liksom? Plus att det har snöat som satan idag och att jag måste köpa nya skor så jag kan gå runt i vinter utan att vara rädd för att jag ska ramla och bryta ett ben eller två.

Ge mig sommaren tillbaka, tack?
Känner just nu att det enda som är positivt med vintern är att det är hockey och att min gos kommer hit. Jul, nyår och min födelsedag får också vara med på pluslistan, annars är det bara minus. Rakt igenom. Kallt. Blött. Mörkt. Deprimerande. Suck.

2010-11-09 21:00:02
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2010-11-10 | TID: 20:46:13

wow! vilken het body! kan ja få hennes nr?!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback